Мартин Панов: Желанието за задгранични пътувания е вродено в няколко поколения българи

12:47, 14 сеп 17 25 3090 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

В края на туристическия сезон се обръщаме за оценка към представители на бранша. Срещаме се с Мартин Панов, управляващ съдружник на New Wave Holidays, който коментира тенденциите на пазара, поведението на бизнеса и атрактивните дестинации в момента.

Според Вас - какъв е туристическият сезон тази година? Успява ли браншът да запише добри резултати?

Като оставим статистиката настрана, очакванията за сезона бяха позитивни и до голяма степен се оправдаха. Подобно на последните няколко сезона, браншът отчита ръст на туристите и много от нашите партньори вече мислят в посока оптимизиране на предлаганите услуги чрез повишаване на цените на предлагане и таргетиране на определени видове туристи.

Разбира се, на фона на цялото позитивно настроение, недопустимо ниската заетост на хотелските бази през така наречените ‚крила‘ на сезона (май, юни, септември) е фактор, който няма как да не отчетем и нещо, над което е наша задача да работим.

Как се отразяват на туризма като цяло акциите на министъра на туризма Николина Ангелкова и вицепремиера Валери Симеонов?

Вярваме, че идеята и целите на тези така наречени акции са с дългосрочно планиран ефект на действие. Моментните негативни настроения срещу тях са разбираеми, но най- важното е, че наблюдаваме осезаемо действие от страна на контролните органи, което в бъдеще може да донесе само позитиви за бъ;гарския туризъм. Разбира се, предпоставка за това би било да не се прекалява с държавното регулиране на търговската среда.        


Все повече българи предпочитат да летуват зад граница. На какво се дължи това и има ли как родните туроператори и бизнесмени да преодолеят това предизвикателство?

Желанието за задгранични пътувания е вродено в няколко поколения българи по една, или друга причина и то няма как да бъде подтиснато, особено когата светът става все по- малък и всяка една дестинация по- лесно достъпна.

Не бих нарекъл това предизвикателство, а по-скоро фактор, с който всеки един от нас се съобразява. Това, в което ние вярваме е, че българският турист не познава родните си дестинации достатъно добре, за да може да избере правилния за него продукт. А такива продукти в България има и много от тях са на едно конкурентно ниво с популярните световни близки и далечни дестинации. Нашата цел и желание е да представим родния продукт на българския турист по един различен и непознат за него начин и да помогнем на добрите хотели в цялата страна да бъдат преоткрити от нас като потребители.


Вие управлявате нова туристическа агенция. По какъв начин клиентите може да са сигурни, че няма да ги излъжете? Това лято имаше популярни случаи на измамени летуващи...

Ние управляваме нов български туроператор и за разлика от агенцията, ние носим чисто юридическа отговорност към доверилите ни се туристи. За съжаление, в следствие на споменатите случаи, дори и задължителните ни професионални застраховки не биха вдъхнали нужното доверие в бъдещите ни клиенти.

Нашият екип има зад гърба си няколко стотинхиляди доволни туристи- български и чуждестранни. Успявали сме да спечелим доверието на чуждестранни партньори, които преди нас не са стъпвали на бъгарския пазар и сме развили тяхната дейност и структури в страната до степен, в която в момента, те са някои от водещите западноевропейски туроператори на българския пазар.

Гарантираме нашата коректност чрез открития и директен подход към клиента, отличните ни отношения и контакт с нашите партньори в лицето на българските и чуждестранни хотелиери и не на последно място- чрез огромния опит и обем доволни клиенти и партньори в професионалното ни минало.


Кои са най-атрактивните оферти, които агенцията Ви предлага?

Не можем да си позволим да предложим нито една оферта, която не бихме нарекли атрактивна.

Освен внимателно подбраните български хотели, най- интересното, което предлагаме е, така нареченото динамично пакетиране, което е водещата тенцения в световния туризъм в момента и чрез нашия сайт, тя за пръв път влиза на и нашия пазар. С тази технология и възможности ние сме пионери в България. Това означава, че даваме възможност на всеки посетител на сайта да си резервира в реално време пакетно пътуване по собствен избор и вкус на възможно най- добри цени- вкл. полет, хотел, трансфери и т.н. Било за близка дестинация, или околосветско пътуване, хотелите и кобинациите от полети са милиони и всеки наш клиент има уникалната възможност да сглоби сам цялото си пътуване на www.newwave.bg, или с помощта на наш сътрудник в офиса ни в Sofia Park Center.


Ако трябва да изберете почивка през newwave.bg, докъде ще бъде тя и какъв пакет ще използвате?

Определено бих използвал възможността за динамично пакетиране, която предлагаме и бих си сглобил мечтаното пътуване за мен и моето семейство сам на сайта ни, тъй като лично за себе си вече съм убеден, че това е най-добрият избор на пазара в България в момента. Ограничения в дестинации и опции за настаняване няма.


Какво показва статистиката Ви до момента - повече у нас или в чужбина предпочитат да почиват клиентите Ви?

Не се осланяме на статистика. Както споменах по- рано, развиваме един нов пазар- България за българския турист и същевременно предлагаме неограничени опции за пътувания по цял свят. Българският турист ще пътува винаги в чужбина, нашето желание е да ебилитираме и добрия български продукт в съзнателния му избор.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама