Разглеждат новата структура на общинска администрация на сесията в четвъртък

14:36, 27 яну 16 25 331 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Новата структура на общинска администрация Сливен ще бъде внесена за разглеждане от Общинския съвет като извънредна точка в дневния ред на сесията на 28 януари. В нея е заложено намаляване на щатните бройки в администрацията с 10 места, обяви кметът Стефан Радев.

Прекратени са и 80 % от сключените от общината граждански договори, които са били 50 на брой, за всевъзможни дейности.

"В новата структура не се предвижда да съществува отдел „Развитие на населените места”, където досега са били назначени 6-ма служители. Ще има повече дирекции отколкото в сегашната структура", допълни кметът. "Сред планираните промени е разделянето на сегашната дирекция „Местни приходи” на два отдела, като единият ще се занимава само с целенасочени действия по събирането на натрупани задължения, а не толкова с обслужване на гражданите", поясни Радев.

За да бъдат спестени разходи се предвижда съкращаване на бройки и при служителите, заети с местни дейности, които са около 200 човека и не се водят към администрацията. 

В предложението за новата структура е заложено редуциране на служителите в кметствата в община Сливен, заети с местни дейности. По думите на кмета, ще останат само тези, които са посочени в административната структура. В 11 от големите села на общината се предвижда да има по двама специалисти в кметствата, в 17 от населените места ще има по едни специалист. В други 11 ще работи по един специалист на 4-часов работен ден, в 5 от най-малките села няма да има специалисти, а само кмет.

Относно служителите, които са придобили право на пенсия и са били на работа в общината, кметът коментира, че трудовите правоотношения с голяма част от тях са прекратени.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама