Пловдивчани се жалват на омбудсмана от неудобни автобуси

07:19, 13 яну 16 25 249 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
С повече от 50% е увеличен броят на сигналите на гражданите, оплакващи се от неудобни автобуси в градския транспорт и пречещи на видимостта на чакащите по автобусните спирки. Това се съобщава в анализа за второто шестмесечие на 2015 г. на обществения посредник на Община Пловдив.

През същия период подадените сигнали на граждани са 236 срещу 210 за същия период на 2014 г. Преобладаващи са сигналите със социална проблематика, свързани с потребността от социални услуги за граждани в неравностойно положение. Максимално полаганите усилия от ресорните служители са ограничавани - от една страна от недостатъчно външно финансиране и от друга - големият брой желаещи да ползват социални услуги.

С тенденция към увеличаване са сигналите на гражданите в направление образование и най-вече за недостиг на места за първолаци в т.нар. елитни училища, като критериите за класиране са обективни, но материалната база – недостатъчна.

Еднакви с предходното шестмесечие (за 2014 г.) в количествен аспект са сигналите, касаещи устройството на територията и подобряване на градската среда (осветителни улични тела, ремонт на улични и тротоарни настилки, недостиг на пейки и пр.).

Двойно увеличена е групата сигнали с екологична проблематика, в която доминира значително разминаване между концепциите на гражданите и тези на съответните инстанции.

През отчетния период не бележат значителна динамика сигналите в направление обществен ред и сигурност, етажна собственост, сметоизвозване и чистота на улиците, достъп до информация, регистрация на търговски обекти и търговска дейност и административно-техническо обслужване.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама