Дистанционен контрол на валидаторите за електронни билети ще заработи в русенския градски транспорт
15:24, 08 яну 16
25
325
Шрифт:
Контролът ще се упражнява от фирмата за поддръжка на системата и от инспекторите за наблюдение на обществения градски транспорт, е станало ясно по време на проведена среща между екипа по управление на проекта за Интегриран градски транспорт, представителите на фирмите–превозвачи и изпълнителя по договора – ДЗЗД „е-Трафик 2014“. От тази седмица на телефон 082 828970 денонощно ще се правят записи на постъпилите съобщения за манипулации и повреди в оборудването, което ще подобри работата с нововъведената система и ще оптимизира процеса за отстраняване на нередностите. Успоредно с това продължава работата по усъвършенстване на системата, което ще сведе до минимум възможностите за външно въздействие върху устройствата в превозните средства от страна на служителите на фирмите-превозвачи и гражданите.
След 6 февруари, Община Русе в пълен обем ще налага санкции на всички превозвачи и пътници, които извършват нарушения, свързани с работата на новата система за електронно таксуване.
Мерките се предприемат след серия от сигнали от страна на граждани, че електронното таксуване на пътници към този момент не е достатъчно ефективно. Получената от русенци информация е свързана със системни нарушения от страна на служители и фирми, обслужващи градския транспорт. Именно поради тази причина Община Русе ще е безкомпромисна към действията на всеки, който по някакъв начин възпрепятства издаването на електронни билети или пречи на работата на валидаторите, както и на дейността на инспекторите по контрола. Припомняме, че целта на новата система за електронно таксуване е освен да улесни гражданите, чрез използването на електронните билети и карти, е и да въведе ред в обществения градски транспорт, прозрачност, контрол и отчетност. Друг приоритет се явява повишаване на събираемостта на средствата от карти и билети, което е свързано и с по-доброто планиране на бюджета на Община Русе.
От Община Русе уверяват, че се подхожда с внимание към всеки сигнал, с цел оптимизиране работата на администрацията и подобряване на използваните от русенци услуги. За да се използва ефективно новата система за електронно таксуване, местната администрация разчита активната комуникация с гражданите да продължи и занапред.
Добави коментар